ingen vacker syn.......

.............å titta på mig alltså....haha, fan vad sleten jag e idag. åhh det e detta som e det värsta med å festa, dagen efter!!!!
men vi hade riktigt kul!! det e det viktigaste....:)
vi börja eftermiddan me å hämta upp malin på Gina tricot, hon jobbade till 16.00, sen drog vi å småshoppa lite, å sen vidare till ICA å handla kvällens middag, vi kom fram till lax, mums!!
sen var det raka vägen till becca å korka upp.......

                  
  
                
  
      
                                                   
  
   här e vi bra i gasen.....:)     
     

efter vi vart hos becca, gick vi vidare på en annan förfest, till john. å vi var redan efter tiden, så det var att hälla i sig det sista, tiden gick sååå fort!!
vi ringde taxí som tog oss vidare till Grand hotell.
där parta vi vidare i fulla muggar, och jag fick även komplimang på damernas när jag skulle pudra näsan om mina fina skor. det e alltid kul å höra  :)
vi var där tills det stängde 02.30, gick över gatan å in på campino å köpte två kebabrullar, tog taxi till kalle på lite efterfest, men då hade jag sååååå jäkla ont i fötterna, nämligen första användningen på dem skorna, å dem längsta klackar jag har stått i, så jag ville egentligen avsluta efter grand å bara få komma hem till becca å lägga mig, men icke sa nicke, efterfest skulle vi på.
till slut kom vi hem till becca 04.00, ganska ok ändå, men man sover sådär borta + i en soffa. det blev 4 timmars sömn, kände mig nästan berusad när jag lunka mig upp 08.45 för å få i mig lite vatten.
försökte somna om men det gick inte, emma var också vaken då, så vi gick upp å ordna till lite kaffe, inte det bästa för magen direkt efter en fylla, så det blev bara nån klunk för min del.
malin hade oturen å skulle börja jobba kl. 11.00 på Gina, så jag å emma tog vårat pick å pack då me å tacka becca för övernattningen å körde ner malin till knallerian, sen var det raka vägen hem!!! 

så nu sitter jag här i soffan å skriver lite....ska beställa en kycklingtallrik på Framnäs nu, det kurrar i magen efter flötmat.....hihi mums!!!!

hörs senare puss
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0