hmm onsdag imorn..redan?!

herregud!! vart tar tiden vägen, ska den här veckan också rinna iväg så här fort....??
i för sig gott det med veckodagarna, aldrig fel att dem rullar på, inte för att jag inte trivs på jobbet, det gör jag men helgen e ju riktigt skön den :) haha....

idag har vart en riktigt soft dag, jobbat lite grann, kollat en hel dag på "two and a half men" som vi älskar här hemma, man får sig rejäla skratt :) så ni som inte har tittat på det innan, GÖR DET!!!

imorn e det träning igen, bodytoning som står på schemat, ska bli gott! e verkligen så skönt å börjat träna igen att det har blivit en rutin!!! känner mig redan mycket piggare :) jag å malin var ju på spinning i måndags, trodde faktiskt att jag skulle känna mer efter passet, tung i låren mm, men än så länge e det lugnt, å det tackar jag för!

trodde det nya avsnittet av Prison break skulle kommit ut idag så jag skulle kunna ladda ner det å kika på det, men inte det....suck!!
så nu tittar jag istället på S.O.S Familj på 3:an, bra tips får man faktiskt. inte för att jag har några barn nu å hantera men i framtiden :)
man måste vara förberedd...:)

hopp hopp, see you tomorrow!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0