en tjejdag i roasjö på ett par hästryggar....:)

ja då var helgen förbipasserad.... det gick fort, som den gärna gör.
ändå var jag ledig i fredags också, men men...

i fredags var jojjo å niklas här på besök, åt lite mat å kolla på idol. invigde glöggen också, det var riktigt gott!!!! :)

sen var det upp tidigt på lördag, för då var det hästridning som väntade i roasjö
.
vid roasjö å ska rida lite häst....            

           

                                       

det var jag, mona, hanna, ida å emma. :) vi hade riktigt kul. så härligt å komma ut på en tur så...

förra året vi var iväg, så var det bara mona som våga sig på att gallopera men nu så tog även jag å ida modet att göra det, det var såååå kul. vi satt bara å skratta....:)

sen dem sista minuterna så börja man frysa om fötterna, det e lite jobbigt, men det får ma ta.

efter ridningen så var det korv me bröd å kaffe till oss, mysigt.....


vi tog farväl, å jag åkte raka vägen hem, hoppa in i duschen, å så åkte jag igen till öxabeck å kolla på markus när han spela innebandymatch. dem förlorade....:(
efter matchen ringde vi till lindblom å gänget å hängde med dem till borås å bowla, det var kul!! dålig som man e men man får bju på sig själv...:)

ursch nu sitter jag här å skriver å riktigt hör hur vinden blåser här utanför, låter nästan lite kusligt....
ska väma upp lite glögg å mysa med en film nu.... :)

ha det gott! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0