det blev som vi tänkt oss....

det blev som vi trodde, med våran sängstomme :)
det var ju tur det eftersom vi endast sett den genom dataskärmen...

så här blev det med sängstommen.

så nu börjar vi bli klara med sovrummet, nån tavla som ska upp å taklampa bara.
 
här e bilder på resten av lägenheten, börjar vli smått klara där me :)

                                       





fick ställa mig å fixa te några goa pannkakor till mig  markus här nu, 

                                       
                                       




han ska nämligen träna, å jag ska ut å gå snart med linda (grannen). ska bli gott. hon sa att det var 10 + ute....det e ju skönt!!!

bara att jag har världens lårkakor sen gårdagens träning. men men det ska gå....:)

ha det så bra... kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0