då har man vart hurtig!!!

fan vad gött det känns efteråt, riktigt nice faktiskt!!! :) jag e stolt över mig själv!!! :)
trodde aldrig jag skulle klara mig igenom hela spinningpasset men det gjorde jag allt.

kom hem lagom skakig i benen å helt genomsvettig å slängde mig i duschen, sen tog jag tag i kvällsmaten, koka ihop lite mannagrynsgröt å bredde mig ett par goa knäckemackor med ett glas juice...
så nu e jag mätt som en plätt, å ligger i soffan å kollar på "design simon å thomas". e helt slut i kroppen...

prata med min vän therese för en stund sen me, ska ta oss en powerwalk imorn förmiddag, ska bli skönt med frisk luft. e ju annars inne å jobbar, inne å tränar.

markus e också å tränar nu, lite innebandy. sen när han kommer hem runt 21.00 så blir det nog myspys framför "two and a half men". det e ju så roligt, våran humor...hihi...

ha det så bra!! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0