pust...

pust pust säger jag..... tränade idag, två veckor sen sist, å det kändes.
det var riktigt jobbigt, känner mig fortfarande anfådd efter 1 timma.... det blev bodytoning å flowin idag.
men det e alltid gott efteråt, stolt över mig själv att jag kämpa så :)
det var bara det att jag slängde i mig två mackor med julskinka på å det blev nog för mycket för magen så tätt inpå passen, redan 20 minuter in på första passet så började jag må illa. men kämpa ändå...

hoppades att få se på prison break idag, men avsnittet jag e på har inte dykt upp ännu på "tanka fett" :(
typiskt... får hoppas på imorn istället.

ska göra mig lite mannagrynsgröt nu. ha det nice! kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0