pepparkaksdags....:)

igår den 1 december -08 var det dags å fixa lite pepparkakor, det var jag, markus å robin som tog oss an detta uppdrag....:)

          


  
    här ska de in ett par minuter å grädda...

      
    här e dem klara, olika färger blev det dock, men men det e det som e
    charmen med hembakat   :)

vi blev riktigt nöjda, å goda blev dem me :)

idag efter jobbet, så hade jag hem jobbet på lite mat, dem tyckte det var sååå gott, så det var ju kul!!! gjorde en kyckling gryta.
sen efter middan, så invigde vi årets glögg, som var riktigt god!! bra köp av mig.....:)
blev en riktigt mysig kväll, e fortfarande jättemätt. bjöd även på våra pepparkakor vi gjorde igår me + att jag slängde fram paradis asken som man inte kan motstå alls, mums mums.

ska snart svira om till natten, e riktigt trött nu, sov sådär inatt...

hörs imorn!! kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0