åter en ny onsdag

e så trött i armarna att jag knappt orkar skriva....har vart på bodytoning ikväll, å igår var jag å träna me, körde mycket kondition, å rumpa, mage å rygg. jag å markus var där ihop igår. så idag, tredje dan på raken, vart jag riktigt trött i kroppen.
så nu blir det först på måndag jag får träna igen, hinner inte nåt mer nu i veckan.

imorn kväll ska jag å mona till ullared å handla dem sista julklapparna, har lite småsaker kvar å hitta till små grabbarna, å till adam... sen behövs det alltid bra å ha grejer till hemmet me som jag ska passa på å handla.

så skönt att det snart e helg me, då e det fullt upp. på fredag efter jobbet ska jag åka till öxabäck å se U-laget i TT spela match, markus ska vara me å spela. sen på lördag e det match igen men för A-laget i TT + att jag ska stå i kiosken å jobba lite......jippi!!! :)
sen bär det iväg hem, då ska vi göra iordning oss inför 25-årskalas i horred, robert fyller nämligen år å ska firas lite, ska bli kul!!! :) ska vara där 20.00. tror det var närmare 70 pers som skulle dit, å så blir det lite som ett knytkalas, alla tar med sig varsinn rätt, som ställs upp på ett långbord där alla sen får vraka å välja.

ska fixa lite här nu, men hörs snart igen med vidare info......

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0