2000 spänn åt helvete...

hopp, igår var det gekås som besöktes.... å suck säger jag!!! 2000 spänn i min bakficka hade jag när jag satt i bilen från kinna till gekås som jag hade tänkt å använda där inne men när jag väl kom till kassan så tog jag allt på kortet, för jag kom på att jag skulle förbi göran sen på vägen hem å betala för presenten vi ska ge till robert i födelsdagspresent. den kostade nämligen 2000 spänn, så jag tänkte att det var smart å slippa åka om bankomaten igen.

men när jag väl kom hem till kinna å skulle förbi göran å betala å hämta presenten, tog ner handen i mina bakfickor för att ta upp mina 4 st 500-lappar.....å vad märker jag.....INGA PENGAR LIGGER DÄR LÄNGRE!!!!! fan fan fan....tänk tänk tänk.....vad har jag gjort av dem. tänkte tillbaka å hoppades på att komma på att jag flyttat pengarna från bakfickan, men jag hade verkligen inte rört dem, å inte ens tänkt på dem under hela vistelsen på gekås. så det enda jag kan komma på är att jag har tappat dem, jag var väl dålig på att trycka ner dem i min bakficka, å så satt jag i bilen å då har dem tryckts upp, å antagligen när jag gått ur bilen på gekås parkering å vandrat mot ingången så har väl dem flugut ur min ficka.....kan ha vart inne på gekås me. vet ej...... jag säger bara FAN!!! inte alls kul det här nu innan jul å allt, är väl inte kul nån gång nåt sånt händer. är ju ganska mycket pengar.
satt hemma å lipa igår, å grämde mig över att en lyckligt lottad hittade mina 2000 spänn. kul för dig!!! mindre kul för mig!!! :( :( :(

nog me det. fick tag i det jag skulle.....å lite till förstås.....:) å dessutom så var robin, alice å kevin där från idol å sjöng, det var ju trevligt.

idag har jag jobbat, storhandlat, solat å vart i öxabäck å kollat på markus när han spelade innebandymatch. dem vann med 9-4. U-laget leder serien. det är kul för dem! 
imorn bitti kommer leon å oliver på besök, ska passa dem en sväng på dan, medans mona å mamma åker in till borås å handlar dem sista julklapparna. sen blir det åter en tripp till öxabäck, där jag då ska jobba i kiosken när A-laget har sin match. å sen drar vi ett gäng hem till oss å förfestar lite innan det bär sig iväg mot horred där robert ska firas. :)

hörs på söndag igen!! ha en superbra helg alla!!!! 
OBS!! LÄGG ALDRIG PENGAR I BAKFICKAN!!!! FRÅN EN SOM VET!!! :)
kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0