Fullspäckad helg

I helgen har det gått i ett. Börja redan i fredags tidigt på morgonen... Då var det Borås som gällde, ett återbesök för Ebbas del å röntga armen å så. Allt såg bra ut. 😊👍🏻 
Så nu e det 2 1/2 vecka kvar, det rullar på tycker jag, å Ebba e jätteduktig 😊😍. 

Igår så var vi på kalas hos marina å dom där vi fira Sigrid som fyllt 6 år. ☺️ 
Sen på kvällen var det dags för Skene -09 avslutningsfest uppe på mariebergsparken. 😊 
Både jag å Markus fick pris. ☺️👍🏻👏🏻 
Kort kommer... Men kul var det. En massa sköna skratt. Å en fick ju bjudit lite på sig själv... 😬😆💃🏼 typiskt mig.... 😅 

Sen idag så var jag å barnen iväg på tipspromenad under förmiddagen uppe vid "hedgärdessjön" å sen på kalas i Överlida där vi fira syrrans pojkar Oliver å Leon. 

Nu e jag helt slut.... Natti 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0