En bruten arm

Lilla Ebba hade världens otur i onsdags när hon satt på köksstolen å ramla ner... Då landa hon illa på sin arm å tyvärr så illa så båda benen i underarmen gick av. 😟 
Så hela kvällen i en evig väntan satt Markus med Ebba tillsammans med syrran Michan å vänta på att få armen röntgad å få komma till barnavdelningen. Jag som var på gekås å inhandla julklappar fick tatt mig in senare, jag var där 23.45 då låg kärleken å sov. En lång dag för Ebba. 

En tapper å jätteduktig tjej var hon. 
Jag låg över på lasarettet medans Markus åkte hem till sin pappa på Norrmalm å sov där. Kom sen 8.30 dagen därpå till sjukhus. 
Vi hoppades då på en operation för Ebbas del på morgonen, men timmarna gick å gick..... 















Hjärtat 💗 
En lååång dag men efter operationen å nya röntgen bilder som visa positivt så fick vi åka hem. Vi var hemma 22.30 så trötta å hungriga, fick vi skyndat oss så vi kom i säng så fort som möjligt. Ebba sov bra, så det vart skönt!! ☺️👍🏻 4 veckor ska gipset vara på, sen hoppas vi på goda resultat så hon blir veck det sen. 😊 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0