Magsjuka igen...

.... Nu går det magsjuka igen på dagis. Fast Neo har klarat sig. Han har inte varit där. Men idag när jag lämna han å i samma veva fick reda på att det gick en ny omgång. Så lämna jag han, men ångra mig lika fort. Kom hem å prata med Markus. Å han tyckte som jag att vi skulle hämta han igen. Han har åkt på alla andra magsjuker som vart där. Så vi vågar inte riskera att han ska få det igen. Han får bli hemma imorn med.
För i helgen e det påsk å Markus fyller år å vi ska ha 2 kalas i helgen å så ska vi iväg på måndag. Så det hade vart så fruktansvärt tråkigt om Neo åka på magsjuka nu.

Så får innerligt hoppas att han i sin timma han hann att vara på dagis idag inte blev smittad. Håll alla tummar!!!

I eftermiddag var mamma förbi å passa Neo så jag å Markus kunde jobba. Mamma kikar även förbi imorn eftermiddag.

Nu lite bus å mys time med Neo.

Hörs mer imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0