Helg

Idag har det gått i ett.... A, som våra dagar ser ut dagligen mer eller mindre... 😊
2:a inskolningsdagen för Neo var det idag. Har gått jättebra, han stortrivs som vanligt. 😃👍
Sen efter det var det kaffe här hemma med syrran å familj. Å efter det lunchdags.
Å strax därpå var det jobb för min del.
När jag kom hem var syrran å gänget hemma hos oss 😃
Neo å Alexandra bada badkar, å efter det var det å ladda inför läggning för Neos del å jag bada Ebba, sen gjorde jag mig iordning å gick ner till syrran så gick vi ut på en rask promenad. Det var gött!!! 😃

Nu färdigduschad å fått i mig en tallrik gröt.
Nu blir det att tanka på Ebba med sen gå å lägga sig. 😊
Natti natti!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0