Hej hopp

Idag har det vart jobb jobb... Vid lunch fick jag åkt å bytt till sommardäck. Gött det!!! 2 nya fick vi köpa, mindre roligt dock!

Imorn vankas mer jobb. Sen blir det kvällsmys med Neo. Markus jobbar imorn med, men e inte hemma förrän 21.
Sen på lördag blir det visning med kollegorna, ska bli jättekul!! Äntligen får jag komma ut på lite roligheter!!! :) Neo ska jag släppa av hemma hos farmor Carola som bor i Borås. Å jag ska även med sova över där. Markus jobbar dygn nämligen. Så det ska bli mysigt!! Har önskat mig frukost på sängen... Men vet inte om önskan kom fram ;) hihi
Carola lyssna inte på det örat... Haha :)

Sen på söndag ska vi vara ute i trädgården å försöka få grejat lite. Gräva bort fula häckar, å klippa ner lån häck å så. Så blir det nog lite korvgrillning till lunch. :)

Idag fyller även syster Michan år. Hela 40 år!!! :) hela familjen e i Paris just nu å kommer hem på måndag kväll. Vi ska fira henne närmare sommarn. Men nåt ska vi hitta på tills hon kommer hem! :)

Neo gymma med Markus hemma här idag. Försökte rättare sagt :) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0