Ögonen går i kors även hjärnan

Nu e jag allt trötter, sov ju inget inatt typ, å kl 08.10 var jag i huset å slipa å spackla.
Sen skynda mig hem å duscha sen vidare till Lerum på kalas.
Kom precis hem.
Neo e världens lugnaste å det e aldrig några problem när vi ska åka nånstans men idag blev allting fel från början. Vi höll han vaken tills bilen skulle rulla iväg, för han brukar sova så gott i bilen å vi skulle till Lerum som sagt så det var en perfekt strecka för en liten sov lur, men han blev istället övertrött å tillslut väldigt grinig, så syrran fick ta upp han ur bilbarnstolen å han han i knät dem sista 10 minuterna, då somna han men vakna så fort vi parkera å gick ut.
Å så var det matdags till råga på allt, som gick sådär då Neo e väldigt klökig när det e klumpar i maten, å självklart fick han upp dem skedarna som vi fick i han, å sen ville han inte äta mer. Men fick testat fruktpuren å den gick hem.
Han blev mer å mer trött, försökte natta han några ggr men han vägra att komma till ro, nya saker att titta på samtidigt som han var grinig å gnugga ögonen. Jag åkte ner till affären å köpte välling men när jag kom tillbaka så hade han somnat i syrrans knä. Sov i 15 min. Så fortfarande jätte trött!
Fick gett han välling sen packa vi ihop å begav oss hemåt, trodde han skulle somna i bilen men icke sa Nicke. Han höll sig vaken hela vägen....

Nu har han dock somnat, lille godingen, blev helt fel idag...
Hoppas han sover gott hela natten. Risken e att han vaknar mitt i natten å kommer vara hungrig pga att han knappt fick i sig nån lunch.
Jaja, det återstår att se. :)

Jag kommer med lägga mig snart, e helt slut!!! Vart en lång dag!

Adios!


Kommentarer
Postat av: marona

Men, lilla neo då. :( de är ett helvete när dom blir övertrötta. Skönt att han fått somna nu. :)

2012-09-16 @ 19:43:09
Postat av: Mari svarar

Ja det var inte skoj igår, å det e så typiskt att det skulle hända då med när man ska iväg. Han som e så lugn annars... Det trodde la ingen på det kalaset. :) Haha

2012-09-17 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0