Dem fina färgerna...

Kan inte löven få vara kvar på träna... Det e ju sååå fint!! :))

Solen sken så fint på träna nedanför våran trädgård. :)

Idag har jag jobbat en sväng, sen var det hem å städa å få ordning. Mina 2 mostrar kom på besök, Ulla å Gunvor. :) mamma å syrran å Alexandra kom även förbi. :) jag baka en kladdkaka med nötter å knäckeglasyr på. :) den blev kladdig å go!! Resten tar jag med mig till jobbet imorn. Det kommer bli poppis!! :))

Sen när dem hade gått hemåt å Neo nanat klart så tog jag å syrran med barnen ut till lekplatsen å lekte lite. Sen var vi tvungna att gå om en annan gata på vägen hem...."arga snickarn" e nämligen här på besök å hjälper en familj. 2 gator ovanför oss :)

Nu e vi hemma igen, å Neo e nybadad å strax blir det välling å läggdags.

Hörs mer imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0