Besök å jobb

I morses fick vi besök utav marina å Elliot. :) det var trevligt att träffa dem, det var ett tag sen...
Sen efter lunch var det dags för jobb, har vart hemma en sväng nu, ätit å lagt lille Neo. :) min goding!!!
Markus e iväg å tränar.

Ikväll e det åter igen twilight :) igår somna jag 22.15 då den jädrans reklamen kör slut på en :) hehe e ju inget annat än reklam. Får ge det en ny chans ikväll. Svårt när man lägger sig i sängen å tittar, lätt att John blund tar över.
Imorn e jag ledig så jag å Neo ska träffa Angelica å Xander imorn förmiddag, sen får det nog bli en långpromenad på eftermiddagen. Behövligt å efterlängtat. Vi får trotsa vädret om det åter igen ska regna... :( suck för detta regn!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0