Studentkalas

Idag har jag vart iväg å fixat mina fransar. :) kort kommer på det imorn.

Sen vart det hem å laga mat. Å efter det raka vägen till jobbet. Jag slutade 17.30 sen vart det iväg direkt på studentkalas. Min barndomskompis lillasyster tog studenten idag :)
Under tiden jag jobba var Markus å Neo på studentkalas i Fritsla så dem har varit på 2 kalas idag. :)
Så nu sover Neo så gott i sin säng. :) han har skött sig ypperligt idag :) våran underbara goding!!! <3 han e så duktig!

Imorn e det åter jobb som väntar. Mycket jobb denna veckan. Men men så e det...

Hörs mer imorn, nu e det läggdags för min del. Helt slut! Ont i magen... Hoppas det inte e nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0