Städa

Igår vart det trevligt på Alexandras 30-årskalas... Men vi fick åka vid 21.30 för Neo ville bara sova när han var i min famn, så fort jag la ner han i vagnen vakna han. Men han var lugn å belåten ändå... Så han skötte sig bra. Men jag ville att han skulle få sin sömn eftersom det har varit så flängit i helgen. Han somna gott i bilen, å när vi kom hem var det bara att lägga ner han i sängen. :) han sov till 05.30 så det var jätteskönt. Jag amma han å la ner han igen i sin säng å han sov till 08.30 :) så han har varit riktigt duktig!!! :)

Idag blir det att storstäda hemmet. Ser ut som f_n just nu å jag pallar inte det! Sen kommer farfar på besök.
Annars idag blir det bara att ta det lugnt, blir inget flängande med lillfisen idag, han behöver bara få vara känner jag! :)

Hörs här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0