Vi har gått å gått... :) Ännu mer promena...

Vi har gått å gått... :) Ännu mer promenad har det blivit idag. Å jag e som en gammel tant nu i min ljumske. Det här vårdar inte gott. Men vad gör man inte för lite seightseeing. :) Vi börja dagen med att åka tunnelbanan bort till notting Hill gate. Där strosa vi omkring lite grann, mysigt område! Sen gick vi igenom hela kensington garden å Hyde park....puh! Men fint var det. :) å åter underbart väder!!! Sen stannade vi vid marble arch å käka lunch. Sen tog vi tunnelbanan hem igen. Nu har jag legat å vilat min kropp lite, ska hoppa in i duschen nu å sen blir det att packa i ordning. Efter det blir det mer käk, sen sängen. Imorn får vi dra upp hyffsat tidigt, ska hinna med en rejäl frukost innan taxin kommer å hämtar upp oss vid 09.15. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0