julskyltningen

en riktig julstämning har det vart idag... :) kallt å så har det snöat hela dagen. å så lite julskyltning på det :)
det var jag, marina, sigrid, vivi å bengt som var runt å kika. efter att vi vart i kinna å kikat mellanlanda hemma hos mig å tog en fika. sen for vi vidare till skene för att vi var sugna att kika in tomteparaden som skulle vara där. å vilken tomteparad!!! :) 2 tomtar på varsinn häst.... WOW!!! mmohahahaha. fy fasiken vilken skit. brukar ju vara en orkester som kommer å går på vägen oxå. men inte denna gången. så snacka om att ha stått sär å halvt frysit ihjäl i onödan.
så nu när jag kom hem igen, vid 17.30 tiden så slängde jag mig i duschen med en gång. frös så!
så nu har jag myst ner i min morgonrock å i ett par raggisar. ska ta mig lite kvälle nu. hörs mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0