torsdag

igår jobbade jag hela dagen. på lunchen var jag hemma å packade väskan, för sen efter jobbet drog jag till borås å hälsade på malin :)
det var en evighetsen sen sist....så nu var det verkligen på tiden!!! :) så vi korkade upp vinet, å gjorde i ordning oss. lottie å charlotta var oxå med. mycket trevligt hade vi!!! :) vi drog till vinchi, å sen när det stängde tacka lottie å charlotta för sig men jag å malin drog vidare till X&Y å dansa av oss det sista fläsket :) hehe
sen somna jag å malin gott....

dess värre var det på morgonen, fy fan....!!! den tanken dyker alltid upp å för stunden tror man verkligen på den...."jag ska aldrig mera dricka" varför säger man så till sig själv? man vet ju mycket väl att det inte var sista gången....hehe :)

jaja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0