packat

ja, då har man packat klart inför morgondagen..... tror jag iaf :) alltid nåt man kommer på att man skulle haft med sig när man väl e på plats å ska fixa i ordning sig.

har inte ätit nåt ännu, å fredag å allt...då vill man ju ha nåt mumsigt!!! å inget gott hemma.... suck! ska ringa markus å kolla om inte han kan stanna om Q8 på vägen hem å handla nåt gott gott till en kvällsfilm :)

kort skulle jag visat på strumpbyxorna jag köpt, men har packat med 2 av dem så ska fixa det imorn istället om jag inte kommer hem allt för sent.

ha en go kväll!!!

nu märkte jag att mitt förra inlägg inte blivit upplagt....typiskt!!! men men, lite kortfattat om fredagen...
jag har varit å jobbat som vanligt å efter det var jag förbi lindex å köpte mig 3 par strumpbyxor, ett par till fotningen, ett par till dansuppvisningen, ett par till vardags, fest....mm. :) kort kommer som sagt.
annars har jag städat lite å fixat här hemma. men nu e jag allt hungrig så det får räcka så här. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0