v.39....eller?

a nån vecka e det iaf..... :) snart ett nytt år....

idag måndag så hade vi på skolan i uppgift att sminka mörka modeller. jag hade med mig min gamla danskompis Maria. hom var sååå nöjd. hon som knappt aldrig sminkar sig annars tyckte detta var väldigt roligt!! å jag me klart! :) kul å träffa henne igen.

lite bilder på resultatet...


   

   

   

   

   
a riktigt härliga färger på maria blev det!!! jag blev riktigt nöjd!!


annars idag har jag jobbat en sväng, kommit ut på en långpromenad, duschat å ätit. nu ska jag lägga mig gott i soffan å slappa framför tv:n. nåt jag förtjänar nu. :)

imorn ska vi gå igenom 70-talet. ska bli kul!!!
ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0