nu é jag helt...

....SLUT!!!

jag har hållt på hela dagen. jag har:

- dammsugit
- dammat
- skurat golven
- storstädat toaletterna
- bäddat rent i sängen
- dammsugit madrassen i sängen
- puttsat alla fönster både ut å invändigt
- tvättat bilen
- dammsugit inne i bilen
- tvättat, tvättat å tvättat...

a nu e det banne mig rent här :) sååååå gött e det efteråt när allt e klart.
särskilt fönstrerna. det går man å drar ut på länge innan man tar tag i det...

nu e markus på väg hem från Skövde. han har ju vart där på innebandy tunering (DM) med laget TT å spelat sen igår. dem kom på 2:a plats. BRA JOBBAT GRABBAR!!!
så ikväll blir det väldigt lugnt, jag kommer väl somna om en timma eller två... behöver komma i säng i tid ikväll för inatt blev det inte många timmar sömn. ska ju upp tidigt, å en ny vecka väntar en. så behöver ladda batterina.
nu e dansen igång som jag egentligen skulle vart på, men jag orkade verkligen inte. jag har funderat mer på det, att jag nog ska hoppa denna terminen, för jag kommer inte orka många söndagar ändå. e så uppbokad på helgerna fram till mitten av oktober så jag behöver mina söndagar att bara få vara..... inte behöva känna att man ska iväg nånstans. men nästa termin e jag nog på igen :)

nu ska jag luta mig tillbaka i soffan å bara slappa framför tv:n, det förtjänar jag!!! :)
ha det gott! hörs mer imorn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0