dagarna rullar

som vanligt.....

nu e vi redan inne i mitten av september....herregud!! vart tar tiden vägen...??
det dröjer la inte länge innan man sitter här å skriver att det e julafton.
a, nej nu får jag skärpa mig.....ursch det vill jag inte. nu e hösten välkommen först!! :)
men lite längtar jag. älskar när advent kommer, doften av glögg å när man har tänt en massa ljus.... :)
det e sååå mysigt!

idag har jag jobbat hela dagen, känns lite konstigt att man inte vart i skolan. skönt att man fick sova lite längre iaf. sov som en stock ända till ringklockan ringde 08.30. trodde jag skulle vakna runt den tiden jag brukar gå upp (05.50)  bara för att jag väl hade sovmorgon så brukar man vakna av ren rutin. men det gjorde jag ej, så det tackar jag för :)

snart ska jag iväg å kika på när markus innebandylag har träningsmatch. måste få i mig nåt å äta först bara, e sååå hungrig!!

see ya later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0