2 dagar....

....utan nåt inlägg!!! ursch å fy på mig...
men har omöjligt haft tid till det tyvärr...

har varit en fullspeckad helg. kul det i å för sig, men helgen springer förbi... redan söndag å imorn väntas en ny vecka.
i fredags var grannarna förbi. vi käkade tacos å kika på idol. sen var det dags för andreas å markus å kolla in den nya tv:n i spelrummet. dem skulle "godkänna" den så den var bra...mm.... :) nåt att skylla på för att få spela lite :) hehe....

   

   


lördagen: först åkte vi in till borås å fixa presenten till oliver, sen åkte vi därifrån till överlida å fira oliver som fyllde 6 år!! stor pojke nu :)

sen åkte vi hem å fixa i ordning oss, å vänta in lite folk som kika förbi innan vi drog till caroline å annikas 25-årsfest. det var en riktigt lyckad kväll igår, får lida för det idag bara. urk.... min mage e inte som den borde vara idag, känns som allt bara åker runt i alla möjliga cirklar.... :)
så idag blir det en "bara vara" dag.
lite bilder från gårdagen:

   

   
therese

   
lena, andreas å jag

   
caroline å jag

   
födelsedagsbarnen

   
jill, jag å caroline

   
markus å thomas

   
kristoffer, andreas å simon

   

   

   

nä, nu måste jag ta en alvedon, å sen luta mig tillbaka i soffan å vila ögonen....
see ya later!!

Kommentarer
Postat av: Leia

Så härligt! Det är bra här med. =)



Vad görs?



Tack, visst är han söt!

2009-09-27 @ 13:27:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0