lördagen

hej hopp tomte.....pip!!! :)

igår var det en fullspeckad dag, så jag hann inte blogga tyvärr!!
började dagen med en fika med mamma å så fixa vi julklapparna till markus. så nu e det klart!! :) sen när jag kom hem så var det dammsugaren som väntade på att få bli använd. så det var bara att sätta igån med storstädning!!
efter det var det duschen, fixa i ordning mig. mona å daniel dök upp strax efter det. vi for mot borås för att hämta upp uffe å marie. sen tog vi oss vidare till Lerum där festen ägde rum. våran syster gunillas man fyllde 40 år! :)
det var en riktigt bra kväll igår!! :) kul kul! dock lite seg idag, men inte alls så farligt faktiskt.....skönt det.

idag har markus pappa vart på besök å hjälpt oss att få upp en spegel i badrummet. varken jag eller markus vill borra i kakel, inget kul om det skiter sig. så jan fick ta på sig det jobbet :) hehe.... å det gick lysande bra!! inga kakel spräckta...
under tiden satt jag å marina å fika, hon kom förbi med sigrid. sen kila vi upp till byn å mötte upp marinas föräldrar. vi kika lite på julskyltningen som e idag. inget direkt å ha men kul å bara strosa runt lite.... tog en fika, å sen shoppa marina loss till lilla sigrid :) så mycket sött det finns till småttingarna... :)

nu e jag hemkommen, har precis slängt i mig en pizza, riktigt nice var det! det satt inte fel. snart e det chips å dipp som väntar!!! :) och en soffa!

hörs mer imorn!! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0