måndag

ja, då var måndagen förbi paserad snart....skönt det!!! har precis varit å tränat. idag fick jag med mig sandra (markus syster). hon har inte varit där på 2 år, å det har ju hänt lite sen dess på gymmet, nya maskiner mm....så vi gick igenom en del av dem. helt slut e jag.....
imorn ha jag träning med kursen, då e det testet igen som vi gjorde första veckan, så nu ska vi visa ännu bättre resultat.....:) e lite nervös faktiskt.....
har nämligen inte gjort dem övningarna sen då, så jag har ju inte kollat om jag blivit starkare.....jaja, det ger sig imorn.

sitter samtidigt å kollar på "miami ink" nu, dem gör så snygga tatueringar. jag har varit sugen på en i ett par år nu, men kommer aldrig till skott, funderar i mellanåt me om jag kommer vilja ha en tatuering där jag nu väljer att sätta den i framtiden. det e ju inte bara att ta bort den....
får fundera vidare på det..... :) nån som har gjort nån som ni ångrar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0