jag dissar "alla hjärtans dag".....

ja ni läste rätt!!!!
jag tycker den dagen e lite mesig faktiskt.... varför ska det vara just en dag om året som man ska uppvakta sin käraste.....??? jag tycker det e mycket roligare att få en gåva en dag när man inte anar det. det uppskattar man ju ännu mer! då visar ju partnern att man verkligen älskar en. att dem tänker på en å så.... inte ett måste liksom! som den 14:e februari, en dag man ska köpa för att köpa, för att det e en dag man ska visa sin kärlek....hmmm okej! :/

nä, inget för mig å min kille...
det var ju inte längesen jag kom hem med en present till han, för den dagen kände jag bara att jag ville köpa nåt till min älskling. å han som blev överraskad om nåt. han sa: Varför har du köpt nåt till mig? jag sa: För att jag ÄLSKAR dig!!!
det e väl mycket mysigare?
å för ett tag sen hade han köpt mig en present, också sådär spontant..... :)
jag tycker ni alla ska köra på det istället, man uppskattar det ännu mera!!
istället för att man tänker så här.......
åhhh på lördag den 14:e februari, på "alla hjärtans dag" kommer jag få tio röda rosor å en chokladask av min kille....så mysig han e!!! ..........nä just det ja, det e ju "alla hjärtans dag", en dag som hanSKA komma hem med det till
mig....åhhhh!!!!

                                   

  

jaja, man får tycka vad man vill, men det här e min åsikt om "alla hjärtans dag".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0