helg

det e helg för min del nu, såååå skönt! men som jag har nämnt tidigare så e jag inte helledig. imorn bitti kommer leon å oliver hit. jag å markus ska passa dem över dagen! så imorn blir det en tripp till badhuset. ska bli mysigt. :) när jag ringde å kolla med dem om dem ville dit imorn, blev dem så glada å dem gick å packa ner badbrallorna med en gång.....hihi.....!!

sen på kvällen ska mamma å min andra syster (michan) ta över barnpassningen. för imorn kväll ska vi hem till mona å daniel. å så kommer det 3 andra par dit me, så ska vi käka gott å dricka lite, spela spel mm..... å då vill mona å daniel vara barnlediga! :)

ha det så bra så hörs vi imorn efter badet... :)
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0