dansat loss

det var kul på dansen idag, var helt slut efteråt. även om man har kommit igång bra nu med gymmet å fått lite bättre kondition så går det inte å jämföra dessa två olika konditioner.... så nu efter juluppehållet så kändes det att det vart en paus från dansen... vi körde mycket "funk" idag å det gillar jag. fart å fläkt!!! :)

markus jobbar natt idag, så jag kanske ska kika förbi han sen å hälsa på han. saknar han redan.... kära som vi e i varann.... :)

imorn ska vi till banken å kolla hur mycket lån vi får ta, så vi vet om vi hittar nåt hus eller nåt liknande å köpa. det e ju bra å veta innan så man vet vilka summer man kan kolla efter.
å senare på dagen ska vi på handledarkurs på trafikskolan. det e markus som inte har tagit sitt körkort ännu, å jag får övningsköra med han. hihi, ska bli kul!!! :) :)

nu blir det lite mer kladdkaka med vaniljglass :) hihi.....gud vad jag fuskar med maten idag...hmmm fy fy!!

ha det gott!!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0