veckan innan julveckan....

.....e kommen.
shit!!!!........ har inte handlat julklappar ännu. orkar inte ens tänka på det... men får ta tag i det på lördag då jag först har tid.

idag har jag äntligen fixat tid till mig å markus för att fixa våra sista doser av twinrix sprutan. måste ju tas några veckor innan så det e skönt att det e fixat. annars vet jag hur det blir med det, akutbokning i sista sekund å då kanske det inte har hunnit verka.
måste ändra tid på besiktnigen av bilen oxå. har tid på fredag men vet att bilen inte kommer gå igenom då min ljuddämpare har fått sig ett litet hål. så vill ha fixat det innan jag kör en besiktning. bytte hela ljuddämparen för 3 1/2 år sedan å den har redan pajat... dåligt!

nu kvällsmatdags, sen "halv åtta hos mig", å efter det "svenska hjältar"...
ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0