julgranen

idag när vi kom hem från överlida åkte jag hem till michan å hjälpte henne att köra grejer till huset. sen efter det så åkte jag hem å hämta upp markus, å åkte hem till marina, tobbe å lilla sigrid å hälsade på en snabbis. sigrid somna gott i min famn :)
sen när vi kom hem så mötte vi grannarna utanför som precis hade kommit hem med granarna som dem hade fixat åt oss :) så snällt av dem!! å jättefina var dem. så nu har vi snygga granar till våra hem. våran står nu på balkongen å väntar på att få komma in :)
pia, andreas å engla kom senare in sen på en fika, jag slängde ihop en äppelpaj.

nu väntar jag på att "holiday" ska börja nu på 3:an kl.21.00

hörs mer imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0