MUA-kursen!!!

ååååååhhhh vad roligt det e med mua-kursen :) längtar redan tills imorn!!!
idag fick vi lära oss att göra en bra bas. alltså en bra basfoundation i ansiktet. 4 olika lager, å wola så snyggt det blir :) en jämn å fin hy får man. här kommer lite kort från dagens lektion

   

   

   
här har vi Nicole som jag la en fin foundation på :) fick jättebra betyg av Samira en av våra lärare :) hon sa att det var perfekt! :) blev sååå glad, alltid kul å börja kursen bra! 

   
här har vi Alexandra som sminkar Sara

   
här har vi Linn i mitten som sminkar Emelie, å Samira som kollar så allt går rätt till. 

   
hög konsentration!!! :)

imorn blir det fler kort.....


jag har sån sprängningshuvudvärk!!! måste ta mig en alvedon innan läggdags, annars kommer jag nog aldrig kunna somna. jag tror det e för jag får i mig alldeles för lite vätska. dricker ingenting förutom en massa kaffe under dagen. å så blir det att glas vatten till lunch, sen inget mer förrän det e dags för kvällsmat, å då blir det inte mer än ett glas då me. å det e ju inte så mycket...... INTE BRA MARI!!! det måste det bli ändring på. + att jag stressar så på dagarna nu så det gör ju inte saken bättre.

ska ringa min älskling nu. han jobbar natt, så jag kommer inte träffa han förrän imorn vid middan sen blir det inte förrän sent imorn kväll. för när jag har slutat jobbet så e han iväg å spelar fotbollsmatch. så vi går om varann. :(
saknar min älskling!!

hörs mer imorn.
kramar

Kommentarer
Postat av: Du vet inte

var med o tävla i min blogg.



vinn en signad linne av en svensk artist!!!

http://duvetintee.blogg.se

2009-08-21 @ 13:29:20
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0