en härlig dag

hallå alla....

vad härligt det var att vakna i morse, å se att det snöar....tjohoo ropade jag till markus, det snöar......:)

äntligen helg, idag har jag knappt jobbat, var på min kompis föräldras firma idag å lyssna på "marks lucia" som var där å sjöng, dem sponsrar dem med tyg till luciaklänningarna varje år. som tack kommer dem å sjunger. det var jättevackert!

efter det bar jag mig hemåt å hämta markus å så stack vi å träna lite. skönt när man bor jämte gymmet.
stack hem å duscha, gjorde mig iordning å åkte till jobbet. jobbade en liten sväng här nu på eftermiddan.

nu ligger jag här i soffan, å ska snart göra mig iordning inför kvällen. jag, markus, johanna å andreas ska äta på gästhuset ikväll, ska bli riktigt smarrigt. :) sen bär det nog iväg till bowlinghallen.

ha det bra! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0