Lite feber

Idag fick Neo stanna hemma från dagis då han fick feber igår eftermiddag. 
Så i förmiddags kom mormor förbi å fika. Jag fick slängt ihop en rabarberpaj. 










Stå ska vi helst göra hela tiden. 😊 när Ebba satt å blåste i flöjten så gick Neo runt å sjöng så fint!! 😄😊👍


Efter lunch tog vi oss ut på en liten promenad fram till byn. Å sen om mormor på vägen hem. 
Ikväll fick jag å Neo njutit lite av kvällssolen ute på verandan. 😊 så ljuvligt det var. Jag fick med mig ett glas rött me, slurp sa det. 😃 




Neo verka väldigt pigg nu under dagen så hoppas på att febern släpper/har släppt. Å på en lugn natt. Än så länge sover dem båda. 😊 
Snart jag med...... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0