Hjärtklappning

Jisses! Nu e det farligt vid trappan! Våran ivriga envetna tös Ebba e starkare å bättre än vad vi trodde. Satte henne i lekrummet där även trappan upp till övervåningen e. Jag gick upp med Neo för att vila middag. Å samtidigt som jag läser sagan för Neo hör jag att Ebba e vid trappan. Men trodde bara att hon var längst ner å klappa med händerna på trappsteget. Men när jag skulle ner så ser jag lilla Ebba hur nöjd som helst i 3-4 fjärde trappsteget!!! 😳😱 
Hon kan alltså redan klättra upp för trappan!! Shit! Dags att sätta dit grinden igen. En hänger inte med längre! Börjar bli för gammalt för sånt här.... 😅😂😜 puh! 




Tidigare idag när det gick utför i soffan!! 😃😄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0