Hitta Neo så här

På kvällen går vi alltid å lägger Neo i hans säng. Å säger natti å går ner igen. Stänger oxå självklart grinden som e längst upp i trappen. Han brukar alltid kliva ut sängen å leka lite smått. Man hör han ibland gå in i vårat sovrum som ligger bredvid. men efter en stund så brukar han lägga sig i sin säng å bara somna. 😃 
Igår trodde jag att det vart likadant, men när jag gick upp med Ebba för att lägga henne i sin säng. Å även jag skulle kosa te sängs. Hörde jag att det andades i våran säng... Så jag lyste med mobilen å såg lille Neo ligga såhär...

Han hade tatt med sig sin snuttekudde, sina 2 bilar å lagt sig å somnat inne hos oss. 😊 godingen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0