Onsdag

Igår vart det en ledig dag för min del så efter att jag å Ebba lämnat Neo på dagis så tog vi en promenad hem till Angelica å Alicia. Nu äntligen fick jag sett det lilla underverket. Alicia var lik Angelica. Å det e lite kul att det blivit samma. Neo e lik far sin å Ebba mor sin å samma för Angelica å Rickards, Xander e lik Rickard å Alicia Angelica. 😃
Kul med gener å kul med en av varje. Mest rättvist ju hihi 😊😉

Igår eftermiddag kom mamma förbi å såg efter barnen medans jag åkte å storhandla. Å vad jag blev glad när jag såg att dem fått in mjölig potatis, äntligen kan en göra potatismos, som jag har längtat!! Så idag blir det biff med potatismos å gräddsås. 😃👍


Idag blir det även jobb för min del. Både en sväng på förmiddagen å en sväng på eftermiddagen.
Hörs senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0