Ett överraskat besök 😃

Idag har det inte hänt så mycket. Har jobbat å mellanlandat hemma, sen åter jobb.

Fick besök utav min barndomskompis; Amelies låtsaspappa Erik som var förbi å överlämnade paket till Ebba å Neo. 😊💗 med hälsning från Amelies mamma Marie-Christine med förstås. 😃
Dem e sååååå goa å rara. En extrafamilj för mig. 😊💗💗💗
Vi har stått varandra nära sedan barnsben. Amelie bor ju med sin familj i Sthlm så vi ses inte så ofta längre. Men när vi väl gör det så känns det som igår!! Underbart tycker jag!!! 😃😊👍

Imorn e jag ledig, så efter att jag å Ebba lämnat av Neo på dagis så ska vi vidare hem till Angelica å familj. Vi ska få träffa Alicia för första gången. Ska bli sååå kul! Hon blir redan 1 månad på onsdag. Vad tiden går fort!! Fattar inte....

Imorn blir våran lilla fis 10 veckor. 😃

Hörs mer imorn. Natti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0