Akuten

I eftermiddags fick jag en akuttid på Blå stjärnan i Borås. Maja har inte ätit nåt på flera flera dagar å knappt dricker nåt heller. Absolut inget bra!!! 
Har så dåligt samvete att jag låtit det gå soppas många dagar. 😔
Dem gjorde en röntgen på henne men kunde inte se där vad det kan vara. Dem såg att tarmarna var väldigt tunna, så ett bevis på att inget har trängt igenom där på ett tag. Men när dem kände på henne så reagera hon på buken. Att där gjorde det ont. 
Så hon fick stanna kvar å få dropp å ta blodprov å genomgå ett ultraljud. Så ska dem se om dem kan hitta felet. 
Jag vill ha ett jäkla SVAR nu!!! Det e inte första gången jag e inne med Maja för hennes mage. Hon har haft problem med den sen hon steriliserades. Nåt måste ha hänt under operationen!! Vad kan det annars vara??? 
Tycker så synd om henne!!! Om man ändå kunde prata med varann..... 
💗💗💗 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0