Städ å fix ute

Idag har vi en riktig städ å röjardag, känns sååå gott att detta blir gjort!! :)
Jag har storstädat här inne, e inte riktigt klar... Å så tvättas det för fullt!
Markus e nu ute å röjer undan all gammal skit vi har klippt ner å grävt bort i trädgården. Skönt när det försvinner, för det såg fruktansvärt tråkigt ut när det låg å skräpa... Sen efter lunch ska han ut å klippa gräsmattan. :)

Jag ska sen om jag orkar å hinner senare i eftermiddag, städa källaren. Dammsuga å damma överallt. Skönt när man får en heldag så här, då får man gjort mycket. Å det gillar jag.

Övervåningen ska tas med, dammsugas å skuras. Men det får bli i veckan. :)

Hörs senare!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0