En extra koll

Lite jobb, MVC besök å lite mera jobb. Det var denna dagen det!!
Allt såg bra ut med Ebba, men har gått ner 1 kilo. Men magen hade ökat 1 cm. Elisabeth kände på Ebba, å hon trodde inte att hon var så stor. Så vi ska göra en viktuppskattning på måndag. Hon sa att jag kan vara bra på att "gömma" mina barn. Då Neo var lite större än vad hon trodde att han skulle vara. Men för att vara på den säkra sidan ville hon ta ett kik. :)
Har en hel del foglossningar med. Kommer som attacker, så en får stanna till...
Idag e jag 36 veckor gångna. :)

Imorn jobbar jag halvdag, för efter lunch ska jag å Neo på 18 månaderskontroll. :) ska bli kul å se hur lång han e å hur mycket han väger nu. :) våran goding!!! 💛💗💛😘😘😘
Stora killen nu!!

Dags å fixa lite kvälle, å ikväll ska jag även unna mig lite efterrätt....glass!! 😋




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0