Långfredagen....

.....försvann fort!! :)
Har gått i ett idag. Har haft 2 snickare här hemma, en som har lagt klart golvet. Å en som har fixat å knådat ihop passbitar å skapat en låda för fläktröret i köket. Nu e det en sida kvar å fixa, lite pill med den pga att vi får "göra" en egen hylla för att det ska passa. A, svårt att förklara. Men ni får se bilder sen. :)

Själv har jag gått på väggarna här nere i "trapprummet" å spacklat. Har under trappan kvar bara. Sen ska det testmålas å hoppas på att det ska räcka.
Har även börjat slipa lite på trappan. Puh vad tråkigt!! Men men, det e bara å köra! Gött när det e klart iaf! :)

Vid 15.30 tiden var vi om marina, Tobbe, Sigrid å Elliot å kolla in deras nybygge. Kul för dem å fint var det. :)

Sen har jag städat upp här hemma efter hantverkarna.
Nu e jag helt slut. Energin bara försvann!! Ligger i soffan å ska slappa framför Let's dance. Sen blir det läggdags för min del.

Markus fyller år imorn. Hela 27 år. Så finns en del att fixa med. Ett kalas imorn å ett på söndag.

Hörs här! Trevlig påsk alla!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0