Siesta

Ja nu har jag jobbat klart, 5 veckor ledigt väntar!! 😃👍
Ska bli underbart!!!

Vilken värme vi haft idag! Ljuvligt. Men har dock inte hunnit vara ute å njutit av solen, en liten sväng på lunchen bara. Satt på taket ovanför jobbet i en kvart tjugo minuter å stekte. Klibbigt värre vart det men det var det värt!! 😊👍

Nu ikväll blir det lite förberedelser inför morgondagen, duscha, packa klart BB väskan så gott som det går... Ladda systemkameran mm...
Sen ska jag försöka komma i säng så tidigt som möjligt! E redan helt slut! "Växtverk" i smalbenen, lite jobbigt! Har vart mycket det sista på jobbet. Står ju hela dagarna så det e inte så konstigt att man e trött där.

Idag vart det även sista dagen för Neo på dagis 😔. Var jobbigt å lite blödigt att ta farväl. Känslig som man e. Men en tår kom när jag gick mot bilen efter att jag lämnat Neo å tacka fröknarna å så fick jag med mig en mapp med Neos skapelser... Då gick det inte att hålla igen när man började bläddra i den...😢
Han har blivit så stor Neo, vuxit å blivit mer pojk!! 😊😘 hänger inte med längre!! Det går sååå otroligt fort i utvecklingen i denna ålder han e i nu. 😊
Vi fira iaf starten på sommarlovet med ett bad i baljan ute på altanen! 👍😃 det älskar Neo...vatten å leka å busa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0