Jag å Ebba

Snart bara 2 veckor kvar till beräknad BF 😊💗


Kommentarer
Postat av: Marie-Christine

Fina du! Lycka till Marie! Kram!

2013-06-11 @ 21:49:04
Postat av: Mari svarar

Tack så mycket Marie-Christine :) :)

2013-06-11 @ 22:12:31
Postat av: Amelie

Ja, lycka till nu Mari! Allt kommer gå lika smort som förra gången. ;) Vi tänker på dig och ser med spänning fram emot det glädjande beskedet. Massor av kram och styrka till dig!

2013-06-11 @ 23:00:24
Postat av: Amelie

Alltså, jag var tvungen att gå tillbaka och titta hur det var när Neo föddes och få se lite söta bebisbilder, och då stod det att det hade tagit två timmar den gången. Två timmar!!!! Herregud vad lyxigt!! Vill också ha det så. Är sjukt avundsjuk! :-P Hoppas det går lika gallant nu då. Men åk in i tid för guds skull! ;-) Massa styrkekram igen!

2013-06-11 @ 23:10:40
Postat av: Mari svarar

Tack så mycket snälla rara Amelie!!! 💗😘
Ja, det gick undan förra gången så min barnmorska har antecknat detta tydligt i förlossningsbrevet nu så dem tar mig på allvar. Eftersom jag hade så lite förkänningar förra gången. Å om inte Neo hade kommit med ansiktet uppåt så hade förlossningen gått ännu fortare...😳
Så denna gången måste komma in tidigare, så det inte sker i bilen....😆😳😝
Nu längtar jag till det lilla knytet, kan nog inte helt fatta det att vi verkligen ska ha en liten Ebba här snart! 😊💗
Hoppas allt e bra med er!!! Å att vi ses snart!! Saknar er så å e så nyfiken på lilla Ottilia!!! 😘 Puss å kram

2013-06-12 @ 06:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0