EBBA 💗💗💗

Våran Ebba är äntligen här!!! 😊💗😘

Jag hade sammandragningar hela natten, sen vid 8 tiden i morses så började jag känna av en första värk. Och det fortsatte men dem var oregelbundna men vi kände att det var en början på nånting. Samtidigt som jag hade en känsla av falskt alarm. Markus vart mer stressad än jag 😄😊
Vi ringde in å berätta som det var och att det gick väldigt fort vid förra förlossningen. Så vi fick komma in. Å tur var det! 6-7 cm var jag öppen kl 9.30 när vi var inne. Och Ebba kom 10.50 👍😃😊💗
Så det gick undan. 3 krystningar sen var hon hos oss!! 😊

Vi alla mår jättebra! Hur mysigt som helst!!! Saknar redan Neo dock, men vet att han har det hur bra som helst hemma hos syrran å familj. 😃😃


Kommentarer
Postat av: Marie-Christine

Du är visst lika snabb i vändningarna som vanligt, Mari!!!! :) Än en gång grattis!
Kram!

2013-06-25 @ 15:24:10
Postat av: Mari svarar

Ja, fort ska det gå... Det spåret brukar jag köra på ;) hihi
Tack så mycket!! :)

2013-06-25 @ 21:54:13
Postat av: Hanna

Grattis!! Hon är så fin! Njut nu och vila tills det är dags att åka hem💕

2013-06-26 @ 07:23:58
URL: http://hannabengtsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0