Krupit på alla fyra

I förmiddags var jag å Neo förbi å hälsade på Marina å Elliot. :)

Sen har vi bara vart hemma, lagat mat, lekt.... Å medans han både kröp efter mig å lekte med sina leksaker kröp jag runt på alla fyra å putsa elementet i köket, golvet i kök å vardagsrum. :)

Efter det vart det mellis, å sen ett bad för Neo.

Sen har vi lekt lite till å på det lite välling å nu sussar han gott i sin säng.
Hoppas nu inte det blir som igår kväll, då vakna han efter 21 å skrek å skrek å skrek. Förmodligen magknip. Men det var fruktansvärt jobbigt. Jag e helt slut i min rygg som det redan e, så igår höll det på att knäcka mig. Jag kan inte gå runt å bära på han längre. Inte längre stunder iaf. Ska min rygg hålla nu hela våren så jag kan jobba så mycket som möjligt nu innan nästa unge kommer så går det inte tyvärr. Neo e tung nu.
Jag måste ta tag i att boka en massagetid. Det hjälper till jättemycket. :)

Imorn e det jobb för min del. Sen helg å det ska bli gott. Vill få gjort lite här hemma. Ska ta tag i min klädkammare som jag måste få bättre ordning på. Rensa lite med om jag har tur ;)

Hörs mer imorn gott folk!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0