Ledig

Imorn e jag ledig, ska bli skönt! Ska fortsätta här hemma å få ordning inför resan. Har inte hunnit med å kollat mina sommarkläder än så det måste jag göra imorn. Å tvätta några fler maskiner. Sen på eftermiddagen kommer mamma hem på en kaffe å lämnar hennes resväska. Vi får nog köra med 1 till.
Hoppas bara vi får plats med allt bara i bilen. Det blir 3 resväskor, 1 handbagage väska, å sulkyn.... :/

Neo har fått en tand inatt med, inte konstigt att han vakna så många ggr å grät å mer eller mindre låg med hela handen i munnen. Stackare... Måste vara sjukt jobbigt med alla dessa tänder som ska upp. Det var en längre in nu med där nere, en tjocker... Dem kanske känns lite mer?!

Hoppas det blir en paus nu under resan, så lillen får sovit!!! Å vi med. :)

Ikväll blir det lugnt... Ska kika på Tv samtidigt rensa i ett par påsar, å leta upp min bok "Smuts" som jag har börjat läsa nu ett par ggr.... Får alltid börja om eftersom jag aldrig hinner läsa å då hinner glömma.
Men nu hoppas jag på att hinna med denna bok under resan. Plus lite korsordstidningar jag har på lager som jag inte har öppnat upp ännu. Prenumerera på en tidning förr, men la ner det nu efter vi fick Neo då jag insåg att jag aldrig hade ork på kvällarna å lösa några korsord. :)
Men bra å spara dem så man kan ha med sig några på resan. :)

Hörs mer imorn gott folk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0